Bestyrelsen tager sig kun af ting der vedrører fælles anlægget. Så snart vand eller varme rammer det enkelte hus, er det ejerens ansvar. Så alle henvendelse om, manglende varme p.g.a. manglende udluftning eller tilstoppede rør. Utætte pakninger eller ingen adgang til at lukke for varme eller vand, det er ikke noget bestyrelsen tager sig af. Her må man kontakte andre der kan løse ens udfordringer. Adgang til krybekælder skal godkendes af bestyrelsen og det er kun autoriserede VVS folk der får adgang.

Bestyrelsen holder tilsyn med at regler bliver overholdt og kontakter ejeren hvis de ikke er. Hvis der ikke gøres noget fra ejeren kontaktes relevant myndighed.

Alle henvendelse foregår via ADVODAN’s hjemmeside eller ved kontakt til ADVODAN. Kun i absolut akutte tilfælde kan bestyrelsen kontaktes.

Når bestyrelsen besvarer breve eller kontakter ejere, underskrives altid med ”Bestyrelsen ”

Telefoniske henvendelser skal dokumenteres, hvis det forekommer, skal der laves en mail via ADVODAN’s hjemmeside, som den der ringer skal godkende, før bestyrelsen tager sig af sagen.

Bestyrelsen tilstræber at afholde møde hver måned ca. midt i måneden.